• UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2023/2024

• Uroczystą akademię z tej okazji przygotowała żegnająca się z naszą szkołą klasa VIII. Po wspomnieniach szkolnej rzeczywistości i podziękowaniach przyszedł czas wręczenia świadectw, dyplomów, książek i drobnych upominków uczniom wyróżniającym się w nauce, sporcie. Wszystkim życzymy udanego, bezpiecznego wypoczynku w czasie wakacji, a naszym absolwentom dostania się do wymarzonych szkół, realizacji swoich pasji - "szczęśliwej drogi już czas"

• WYCIECZKA KLAS I-IV

• Dnia 06.06.2024 roku uczniowie wyruszyli na wycieczkę do Olsztyna, w celu poznania Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

Tuż po przyjeździe mogli zjeść śniadanie w pięknych okolicznościach przyrody oraz pobawić się na placu zabaw.

Kolejno udali się na warsztaty czekoladowe, gdzie każdy miał okazję wykonać swoją własną czekoladę w kształcie serca.

Po warsztatach czekała nas wyprawa na ruiny zamku olsztyńskiego. Było sporo podejść, ale wszyscy dali radę. Uczniowie mogli dowiedzieć się, na jakim szlaku położone są ruiny, jaka jest ich historia. Weszli również do środka, aby zwiedzić dawne komnaty.

Po wspinaczce, zmęczeni, wszyscy udali się na obiad.

Po nabraniu sił i chęci do daszego zwiedzania, wyruszyliśmy na warsztaty terenowe do jurajskiego kamieniołomu. Uczniowie znaleźli wiele skarbów, które zabrali ze sobą do domu.

Ostatnim punktem wycieczki były „Jurajskie Krupówki”, czyli miejsce, gdzie każdy mógł zakupić pamiątki i coś pysznego na deser

Po wszystkich atrakcjach i pokonaniu kilku dobrych kilometrów wyruszyliśmy w drogę powrotną do Kamienicy.

• Niespodzianka

• W piątek 7.06.24 uczniowie klasy VI przygotowali miłą niespodziankę naszym przedszkolakom.

Tuż obok szkoły czekały na nich specjalne stanowiska do nauki i zabawy. Dzieci mogły się wykazać umiejętnością liczenia, pisania, układania puzzli, malowania oraz sprawnością fizyczną. Pochwaliły się również znajomością bajek i bohaterów. Na koniec udało im się odnaleźć skarb.

• I Szkolny Konkurs Mistrza Geografii

• 5 czerwca w naszej szkole odbył się

I Szkolny Konkurs Mistrza Geografii

Uczniowie wykazali się sporą wiedzą w zakresie stolic, państw, flag, zabytków, miast i map.

Po zaciętej i wyrównanej walce:

I miejsce otrzymał Seweryn Słotosz

II miejsce Gabriel Zok

III miejsce Fabian Urzęniczok

W konkursie wzięli również udział Paulina Holewik oraz Bartosz Borowski.

Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom.

• Dzień Dziecka w Naszej Szkole

• Wtorek 4.06.24 upłynął nam pod znakiem dobrej zabawy, smakowitych przysmaków i … zimnego prysznica.

Malowanie twarzy przez nasze uzdolnione uczennice, występy karaoke były wstępem do kolejnych atrakcji w postaci spotkania z druhnami i druhami jednostek OSP z Kamienicy i z Kamieńskich Młynów, w trakcie którego każdy miał okazję przećwiczyć udzielanie pierwszej pomocy, zobaczyć sprzęt i usiąść w jednym z wozów strażackich.

Pochmurna pogoda nie przeszkodziła nikomu w wodnych zabawach

Serdecznie Wam Druhny i Druhowie dziękujemy.

Uczniowie klas młodszych i starszych wzięli udział w rozgrywkach sportowych przeprowadzonych w sali gimnastycznej.

O poczęstunek w postaci smażonych kiełbasek zadbała nasza Rada Rodziców- serdecznie dziękujemy Mamom, które je dziś dla nas upiekły.

Wielkie podziękowania kierujemy także do Pań z KGW w Kamienicy za pyszne babeczki.

Panu Burmistrzowi dziękujemy za upominki.

• Moja miejscowość - moja Mała Ojczyzna

• W maju uczniowie klas I-III brali udział w konkursie plastycznym „Moja miejscowość- moja Mała Ojczyzna”. Dzieci przedstawiały swoją miejscowość i jej walory przyrodnicze.

I miejsce zdobyły: Lena Bartos i Lena Świenty.

II miejsce: Laura Wons, Szymon Skop i Oliwier Cogiel.

III miejsce: Paulina Nancka, Aleksandra Opuchlik, Gabriela Kasprzyk i Natan Uberman.

Dziękujemy za udział, gratulujemy pięknie wykonanych prac. Zachęcamy do poznawania swojej okolicy i odkrywania w niej coraz to nowych miejsc!

• Zielona szkoła

• Ostatnim punktem naszej Zielonej Szkoły była wizyta w Toruniu.

Zwiedziliśmy Muzeum Toruńskiego Piernika, odbyliśmy spacer po Starówce, zachwycając się urokliwymi kamienicami, pozdrowiliśmy Mikołaja Kopernika , odpoczęliśmy nad Wisłą i zakupiliśmy słynne toruńskie pierniki.

Pełni wrażeń i wspomnień wracamy do domu.

• Zielona szkoła

• Wczorajsze przedpołudnie spędziliśmy na plaży, korzystając z przepięknej pogody Wieczorem bawiliśmy się na dyskotece.

Natomiast dzisiaj wybraliśmy się na wycieczkę do Kołobrzegu. Dzięki panu przewodnikowi poznaliśmy historię tego miasta i kilka jego zabytków . Potem ruszyliśmy w rejs.

• XXXV Regionalne Spotkania Recytatorskie "Wrażliwość słowa"

• Dzisiaj w Miejsko- Gminnym Ośrodku Kultury w Woźnikach odbyły się gminne eliminacje XXXV Regionalnych Spotkań Recytatorskich „Wrażliwość na słowa”.

W kategorii klas I- III naszą szkołę reprezentowali uczniowie klasy drugiej: Eryk Ślęzok i Michał Bula, który otrzymał wyróżnienie

W kategorii klas IV-VI zaprezentowali się: uczeń klasy czwartej - Błażej Olszewski oraz uczennice klasy szóstej - Paulina Holewik i Łucja Pawlicka, która zajęła III miejsce i tym samym znalazła się w grupie laureatów, którzy przeszli do etapu powiatowego konkursu

Serdecznie gratulujemy naszym Uczniom i pozostałym uczestnikom recytatorskich zmagań.

• Logo Naszej Szkoły

• Mamy zaszczyt przedstawić Państwu oficjalne logo Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Kamienicy, wyłonione w drodze konkursu, którego laureatką została uczennica klasy VIII- Laura Kita. Serdeczne gratulacje dla autorki zwycięskiej pracy

• Nagłówek

• Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Sint, adipisci, quibusdam, ad ab quisquam esse aspernatur exercitationem aliquam at fugit omnis vitae recusandae eveniet.

Inventore, aliquam sequi nisi velit magnam accusamus reprehenderit nemo necessitatibus doloribus molestiae fugit repellat repudiandae dolor. Incidunt, nulla quidem illo suscipit nihil!Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit.